BRIEF
TO DOKUMENT ZAWIERAJĄCY WYCZERPUJĄCE INFORMACJE NA TEMAT FIRMY ORAZ SZCZEGÓŁY
DOTYCZĄCE ZAMAWIANEGO PROJEKTU. IM BARDZIEJ ROZBUDOWANY I SZCZEGÓŁOWY BRIEF,
TYM LEPSZY I ZGODNIEJSZY Z PAŃSTWA OCZEKIWANIAMI PROJEKT ZOSTANIE PRZYGOTOWANY.
DANE
FIRMY
///
nazwa firmy, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres strony www
OPIS
FIRMY
///
czym zajmuje się Państwa firma
OPIS
FIRMY dodatek
///
czym zajmuje się Państwa firma, jakiego rodzaju usługi lub produkty oferuje?
PAŃSTWA
KLIENCI / GRUPA DOCELOWA:
///
kim są Państwa klienci - dotychczasowi i potencjalni. Istotne mogą być również
informacje nt wieku, płci oraz
wykształcenia
KONKURENCJA
///
informacje nt konkurencji - nazwy firm, strony www etc.
WIZERUNEK
FIRMY
///
pierwsze skojarzenia jakie powinien wywoływać wizerunek Państwa firmy na rynku
INFORMACJE
O PROJEKCIE
///
szczegółowe określenie zadań dla naszego studia, liczba oczekiwanych projektów,
najistotniejsza rzecz jaką ma komunikować sobą projekt
CHARAKTERYSTYKA PROJEKTU
///
jakie przymiotniki powinny opisywać projekt (np. elegancki, przyjazny,
spokojny, nowoczesny, dynamiczny itp), preferencje
i sugestie Państwa odnośnie stylistyki, elementów pożądanych i
obowiązkowych
CHARAKTERYSTYKA PROJEKTU dodatek
///
kolorystyka, typografia, można podać przykłady projektów
które szczególnie nam się podobają (Linki etc)
NIEPORZĄDANE
SKOJARZENIA
///
czyli jakich skojarzeń chcą Państwo uniknąć
UWAGI
///
dodatkowe kwestie, które należy wziąć pod uwagę w czasie przygotowania projektu
BUDŻET
///
informacja o wysokości planowanego budżetu
TERMINY
///
preferowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac
skopiować, wypełnić i wysłać na negativland@wp.pl
Marcin Satie Novak
+32 0 498 42 18 28
Boulevard Emile
Bockstael 235
1020 BRUXELLES